Minad

Terms of purchase

Terms of purchase

Aktiivne alates 14.12.2024


1.1. minad.ee e-pood müüb füüsilisi ning digitaalseid tooteid, mille õigused kuuluvad ettevõttele MINAD OÜ.
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.minad.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku Minad OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest digitaalsete toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata.
1.4. Müüja andmed: Minad OÜ; Reg. nr. 14942680; Õienupu, Sõmeru küla, 75411 Kiili vald, Harju maakond; Telefon (+372)5200108; Email: teraapia@minad.ee

2. Hinnad
2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. Hindadele ei lisandu käibemaksu. 

3. Tooted
3.1. e-poes kuvatavad digitaalsed Tooted on koheselt pärast tasumist allalaaditavad. 
3.2. e-poes kuvatav info, fotod ja kirjeldus on loodud esitlema võimalikult täpselt toote sisu ja väärtust. Digitaaltootest on esitletud võimalikult täpne kirjeldus. Kui allalaetud dokumendi sisu ei vasta kliendi ootustele, siis müüja raha ei tagasta.
3.3. Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist küsida selgitavaid küsimusi emaili (teraapia@minad.ee) või telefoni (+372 5200108) teel.
3.4 Müüja on valmis kliendile raha tagastama juhul, kui klient tõestab, et ei ole alla laetud digitaaltoodet avanud, arvutisse salvestanud või hilisemaks kasutamiseks mõnel muul moel talletanud.

4. Ostu sooritamine
4.1. Klient valib e-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda kas kassa või 0stukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Vaata ostukorvi“ või „Maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.
4.5. Pärast Toote eest tasumist saab klient digitaaltoote koheselt alla laadida. Lisaks saadetakse toote allalaadimise link kliendi e-mailile.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5. Makseviisid
5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop), arve alusel ning kaardimaksega.
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda teenusepakkuja Montonio maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 

7. Kohaletoimetamine
7.1. Digitaalne toode on koheselt allalaaditav emailile saadetava lingi abil või otse keskkonnast, koheselt pärast makselingiga tasumist.
7.2 Füüsilise toode tarnitakse Itella SmartPost teenusega kliendi valitud pakiautomaati või saadakse tellitud kaup kätte ise järgi tulles aadressil Lasteaia 11-1, Tabasalu, 76901 Harju maakond.
7.3. Juhul, kui  mistahes põhjusel ei õnnestu toote allalaadimine on Klient kohustatud sellest e-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: teraapia@minad.ee või helistades (+372)5200108.

8. Ostust taganemise kord
8.1. Kliendil puuduvad õigused digitaalset toodet tagastada juhul kui ta on selle alla laadinud ja avanud (VÕS paragrahvi 53 lõige 4, mida täiendatakse punktidega 71 

9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse e-posti aadressile teraapia@minad.ee.
9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile dokumendi parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

10. Vastutus
10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
10.3. Klient kohustub kasutama e-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

11. Kasutamistingimused ja nende muutmine
11.1. e-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient e-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
11.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
11.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
11.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

12. Muud tingimused
12.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
12.2. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile teraapia@minad.ee või helistada telefonil: (+372)5200108. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin

Shopping Cart
Scroll to Top